درحال بارگذاری ...

سوالات متداول

سوالات متداول را بررسی کنید اگر سوال خود را پیدا نکردید سوال خود را از طریق تماس با ما در ارتباط بگذارید

الوبیز چیست؟

 

چگونه نرم‌افزار (اپلیکیشن) الوبیز را می‌توانم دانلود و نصب کنم؟

شما‌ می‌توانید با ورود به وبسایت الوبیز، در صفحه‌ی اصلی روی دانلود اپلیکیشن الوبیز کلیک کنید و وارد صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن شوید، با توجه به سیستم دستگاه خود یکی از راه‌های دانلود را استفاده کنید و بعد از اتمام دانلود نرم‌افزار، اپلیکیشن را نصب نمایید. 

دانلود نسخه اندروید       Ø¯Ø§Ù†Ù„ود نسخه IOS

در صورتی که گوشی هوشمند اندرویدی در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن، با کلیک روی گزینه‌ی وب اپ (web app)، وارد نرم‌افزار تحت وب الوبیز شوید و از خدمات آن استفاده نمایید. 

Web.alobiz.ir

دانلود، نصب و به روزرسانی الوبیز رایگان است.

اگر از مشاوره ناراضی بودم، برای پس گرفتن هزینه مشاوره باید چه کاری انجام دهم؟

در صورت ناراضی بودن از کیفیت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی ۴۰۸۸۳۲۷۶ (۰۲۱) تماس بگیرید. 

همکاران ما در قسمت پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.

آیا هزینه تماس تلفنی هم برای من محسوب می‌شود؟ آیا باید هزینه‌ی تماس را روی قبض تلفن خود بپردازم؟

 

 

مشاوره حضوری بگیرم یا تلفنی؟

 

چطور مشاور مناسب برای مشکلم پیدا کنم؟

 

برای مشاوره گرفتن باید اکانت داشته باشیم؟

 

اگر زمان کاری مشاور نبود چه کار کنیم؟

 

هزینه مشاوره بر چه مبنایی تعیین میشود؟

 

مشاورها بر چه مبنایی انتخاب شده اند؟

 

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من به عنوان مشاور، چرا باید وارد الوبیز بشوم؟

 

 

برای مشاوره حضوری، باید دفتر یا اتاق جلسات داشته باشم؟

 

 

تعاملات مالی الوبیز با مشاوران به چه صورت است؟

 

برای تسویه حساب باید چه کاری انجام دهم؟

 

 

به عنوان مشاور، در همه ساعات روز باید در دسترس باشم؟