سعید صداقت

سلام

من سعید صداقت هستم با ۷ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت,بهینه سازی Seo و امنیت در فضای مجازی و ۲ سال سابقه مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین چندین موسسه آموزشی در سطح کشور را بر عهده داشتم. دستاوردی که در این ۷ سال داشتم:

۱-طراحی بیش از ۷۰۰ سایت آموزشی

۲-مشاور تخصصی بیش از ۲۰ موسسه آموزشی

۳-مولف کتاب هیچ جا امن نیست

۴-عضو انجمن هک و امنیت ایران

۵-کارآفرین و مدیرعامل اولین و تخصصی ترین شرکت طراحی سایت های آموزشی در کشور

من میتوانم در زمینه دیجیتال مارکتینگ , ورود به اینترنت که شامل راه اندازی سایت-راه اندازی شبکه های اجتماعی-نحوه فعالیت در شبکه های اجتماعی-استراتژی فروش و هر آنچه یک موسسه آموزشی برای ورود به آموزش آنلاین نیاز دارد را قادر به ارایه مشاوره باشم.

در صورتی که صاحب موسسه آموزشی هستید یا مدرس هستید و میخواهید وارد آموزش آنلاین شوید میتوانم در هر زمینه دیجیتال مارکتینگ در قالب یک تماس تلفنی یا یک جلسه حضوری در خدمتتان باشم

  • پرسش

    چطور شبکه های اجتماعی فعالیت سود آور داشته باشم؟

  • در ابتدا نیاز هست که ما تعریف درستی از شبکه های اجتماعی و انواع اون داشته باشیم. ما شبکه های اجتماعی رو به دوسته اصلی و فرعی تقسیم میکنیم، اصلی ها مثل شبکه های اجتماعی که تعامل بین دو مخاطب یا چندین مخاطب وجود داره که اصطلاحا شبکه اجتماعی گفته میشه. یک زیر مجموعه هم وجود داره مث اینستا گرام توییتر فیس بوک که تعامل بین یک و چند مخاطب وجود داره. اما شبکه های اجتماعی فرعی هم وجود داره یا یک دسته بندی جداگانه هم وجود داره به نام پیام رسان ها، سروش، تلگرام، واتساپ و اینجور نرم افزار ها نرم افزار های پیام رسان اند که یک ارتباط مونولوگی وجود داره بین بنده و یک شخص ایکس و چند شخص. اینجا سوال پیش میاد که کانال چیه؟ کانال هم یک ارتباط مونولوگ هست که مدیر کانال با اعضا داره پس این شبکه اجتماعی نمیشه، ما باید این دو دسته رو از هم جدا کنیم. به هرحال برای موفقیت توی این دوسته ما باید پرسونای مخاطب داشته باشیم. توی اینترنت سرچ کنید که پرسونای مخاطب چیه. باید یک فایل کامل از ویژگی های مخاطب خودمون داشته باشیم و بر اساس اون ما باید الگوریتم هر شبکه اجتماعی رو بدونیم و بر اساس الگوریتم اون شبکه اجتماعی کار بکنیم تا از بهترین های اون شبکه اجتماعی بشیم. فروش توی شبکه های اجتماعی هم میتونه به ما کمک بکنه

  • پرسش

    با سلام. من یه نمایشگاه دکوراسیون داخلی دارم و پروژه های کابینت و کمد دیواری و دیزاین منزل انجام میدم. حالا می خوام با کمک مشاورین بخش بازار یابی و فروش و همچنین بازاریابی اینترنتی یه راهنمایی بگیرم که چه راهکار هایی وجود داره که من از رقبای خودم متمایز باشم. چه کاری باید انجام بدم که مشتری قانع بشه که دیزاین منزل خودشو به ما بده؟؟ چه ایده های نوآورانه ای وجود داره که تا باحال کمتر کسانی در حرفه ما استفاده کردن؟؟ لطفا کمکم کنید. ممنون

  • درود
    داشتن یک مشاور دیحیتال مارکتینگ حداقل به مدت ۶ ماه (صرفا بحث مشاوره نه مدیر دیجیتال مارکتینگ) برای پیشبرد راهبرد خودتون بسیار کارامد هست. بعد از ۶ ماه که راه کارها دستتون اومد میتونین خودتون ادامه بدین یا از مشاوره های تکی و موردی استفاده کنید.

متاسفانه هیچ محتوای مرتبط وجود ندارد.

متاسفانه هیچ محتوای مرتبط وجود ندارد.

متاسفانه هیچ محتوای مرتبط وجود ندارد.

متاسفانه هیچ محتوای مرتبط وجود ندارد.

متاسفانه هیچ محتوای مرتبط وجود ندارد.