تبلیغات تریزی

شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات

امروزه با افزایش و رشد خصوصی‏سازی، کسب‏وکارهای کوچک و بزرگ، جهانی‏سازی و پیشرفت تکنولوژی اطلاعات، هر فرد و هر شرکتی نیاز به تبلیغ خود، شرکت، محصول و خدمت دارد. تبلیغ و شیوه‏های تبلیغ اگر با خلاقیت همراه باشد و با تکنیک‏های دیگر بازاریابی همانند روابط عمومی، فروش مستقیم، بسته‏بندی، توزیع و... ترکیب شود می‏تواند موفقیت هر برند، محصول، خدمت، سازمان و شرکتی را تضمین کند. در کتاب حاضر سعی شده است تا به‏طور خلاصه کاربرد علم تریز (TRIZ) که یکی از بزرگترین و معتبرترین روش‏های خلاقیت نظام‏یافته برای حل مسائل و ایجاد خلاقیت می‏باشد در بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بررسی و تجزیه تحلیل شود.

نویسنده: علی خویه

علی خویه مشاور بازاریابی و فروش: همین حالا مشاوره بگیرید!

کتاب علی خویه بازاریابی و فروش تکنیک های بازاریابی نوین

0 نظر