سوالات متداول

الوبیز چیست؟

الوبیز شبکه مشاوران برتر حوزه کسب‌وکار با هدف تسهیل مشاوره تلفنی راه‌اندازی شده است. الوبیز بدین منظور بستری نرم‌افزاری (اپلیکیشن) فراهم کرده‌ تا مشاوران بتوانند با ایجاد پروفایل اختصاصی در آن، خود را معرفی کرده و امکان ارائه‌ی مشاوره به صورت تلفنی داشته‌باشند. همچنین کاربران و متقاضیان مشاوره می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن و یا ورود به سامانه‌ی وب اپلیکیشن الوبیز، در حوزه مشاوره کسب‌وکار در بین مشاوران، جستجو کرده و با مطالعه پروفایل مشاوران، مشاور مورد نظر خود را بیابند و به صورت تلفنی از مشاور خود، مشاوره بگیرند. 

لازم به ذکر است استفاده از خدمات الوبیز برای کاربران، مستلزم ایجاد حساب کاربری است. برای این منظور کاربر موظف به ارائه اطلاعات دقیق تماس (شماره تلفن همراه-تلفن ثابت و ایمیل صحیح) می‌باشد. الوبیز وابسته به هیچ ارگان دولتی نیست و از محل پرداخت کاربران اداره و پشتیبانی می‌شود.

چگونه نرم‌افزار (اپلیکیشن) الوبیز را می‌توانم دانلود و نصب کنم؟

شما‌ می‌توانید با ورود به وبسایت الوبیز، در صفحه‌ی اصلی روی دانلود اپلیکیشن الوبیز کلیک کنید و وارد صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن شوید، با توجه به سیستم دستگاه خود یکی از راه‌های دانلود را استفاده کنید و بعد از اتمام دانلود نرم‌افزار، اپلیکیشن را نصب نمایید. 

دانلود نسخه اندروید       Ø¯Ø§Ù†Ù„ود نسخه IOS

در صورتی که گوشی هوشمند اندرویدی در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن، با کلیک روی گزینه‌ی وب اپ (web app)، وارد نرم‌افزار تحت وب الوبیز شوید و از خدمات آن استفاده نمایید. 

Web.alobiz.ir

آیا برای دانلود و نصب الوبیز باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

خیر، دانلود، نصب و به روزرسانی الوبیز رایگان است.

الوبیز بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟

در حال حاضر اپلیکیشن الوبیز بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی با ورژن ۴ به بالا و دستگاه های اپل قابل نصب می‌باشد. در صورتی که گوشی هوشمند در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود وارد نسخه تحت وب الوبیز و از خدمات آن استفاده نمایید. 

نسخه تحت وب الوبیز

اگر از مشاوره ناراضی بودم، برای پس گرفتن هزینه مشاوره باید چه کاری انجام دهم؟

در صورت ناراضی بودن از کیفیت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی ۴۰۸۸۳۲۷۶ (۰۲۱) تماس بگیرید. 

همکاران ما در قسمت پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.

چطور می‌توانم حساب کاربری خود را شارژ کنم؟

شما می‌توانید به دو روش حساب کاربری خود را شارژ نمایید: 

  1. از طریق استفاده از نرم‌افزار (اپلیکیشن) الوبیز؛ پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی کناری، شارژ حساب کاربری را انتخاب کنید. در صورت داشتن کارت شارژ، گزینه کارت شارژ را انتخاب نمایید و در غیر این صورت گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. پس از تعیین میزان افزایش اعتبار می‌توانید با پرداخت اینترنتی و یا موبایلی، حساب خود را شارژ نمایید.
  2. افزایش اعتبار از نسخه تحت وب الوبیز 

آیا هزینه تماس تلفنی هم برای من محسوب می‌شود؟ آیا باید هزینه‌ی تماس را روی قبض تلفن خود بپردازم؟

در حال حاضر اگر کاربران الوبیز از راه اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن الوبیز، تقاضای تماس با مشاور داشته باشند، الوبیز بلافاصله با تلفن همراه متقاضی تماس می‌گیرد و او را به مشاور مورد نظر متصل می‌کند. 

بنابراین، برای ارائه مشاوره و همچنین گرفتن مشاوره، الوبیز با شماره تلفن شما تماس می‌گیرد و هزینه تمامی تماس‌ها توسط الوبیز پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق مشاوره را می‌پردازند و هیچ هزینه‌ای در قبض تلفن کاربران و مشاوران منظور نمی‌شود.

من قبلا از الوبیز استفاده کرده‌ام و عضو بودم. اما برای ورود به وب اپ الوبیز رمز عبور ندارم.

برای داشتن رمز عبور می‌بایست حتما با شماره موبایل خود از طریق لینک زیر در الوبیز ثبت نام نمایید. درخواست رمز عبور 

کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال می‌گردد. در صورتی که کد را دریافت نکردید، می توانید روی گزینه‌ی ارسال مجدد کد از طریق تماس کلیک کنید. الوبیز با شما تماس می‌گیرد و کد فعال سازی را برای شما می‌خواند. کد را وارد نمایید. پس از آن پنجره‌ی مخصوص ایجاد رمز عبور برای شما باز می‌شود. حالا می‌توانید رمز عبور خود را وارد و تایید نمایید.

در صورت بروز مشکل در نصب و کار با الوبیز باید چه کاری انجام بدهم؟

در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی الوبیز ۴۰۸۸۳۲۷۶ (۰۲۱) تماس بگیرید.